مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-14اقتصادي

2000 کامیون سیب درختی آذربایجان غربی در گمرکات کشور دپو شده است


استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از هر گونه محدودیت و ممنوعیت در صادرات سیب درختی گفت: با وجود تلاشهای فراوان برای تسهیل در روند صادرات سیب درختی، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از هر گونه محدودیت و ممنوعیت در صادرات سیب درختی گفت: با وجود تلاشهای فراوان برای تسهیل در روند صادرات سیب درختی، متاسفانه مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار ضربه بزرگی به اقتصاد استان وارد می کند.

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در نشست استانداران سراسر کشور که با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد به وجود بیش از 250 هزار تن سیب درختی در سردخانه های استان اشاره کرد و گفت: اگر محدودیتی در روند صادرات سیب اعمال شود بخش کشاورزی استان دچار ضرر سنگینی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری، وی ادامه داد: انتظار این بود ستاد تنظیم بازار با آذربایجان غربی به عنوان مسئول میز سیب کشور در خصوص هرگونه برنامه ریزی برای سیب هماهنگی لازم را داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز بیش 2000 کامیون سیب درختی استان در گمرکات کشور دپو شده اند و بخاطر ناهماهنگی گمرک و وزارت صمت در روند صادرات اخلال ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 کامیون سیب درختی آذربایجان غربی در گمرکات کشور دپو شده است

2000 کامیون سیب درختی آذربایجان غربی در گمرکات کشور دپو شده است